Les Cadet Base i Juvenil Base aconsegueixen molt bons resultats a la seva primera fase de la Federació Catalana Nivell VII




El passat dissabte 4 de febrer les nostres gimnastes Cadet Base (Bruna Aixàs i Nastia Navajas) i Juvenil Base (Paula Orta i Sara Mur) van sortir al tapís de Blanes a la primera fase de Copa Catalana nivell VII amb molt bona actitud i seguretat aconseguint així molt bons resultats en un dels nivells més competents.
Bruna Aixàs: 4a classificada Cadet Base de 35 gimnastes.
Nastia Navajas: 19a classificada Cadet Base de 35 gimnastes
Sara Mur: 17a classificada Juvenil Base de 66 gimnastes.
Paula Orta: 23a classificada Juvenil Base de 66 gimnastes.
Enhorabona a les 4 i continuem treballant amb moltes ganes i força.
